24/7 Persoonlijke Service

Easing is gegroeid van een projectmatig bedrijf, dat in dagdagelijkse automatisering, functionaliteit, gebruiksvriendelijkheid en esthetische look biedt, tot een premium dienstverlener.

Nadat u uw intrek heeft genomen in uw nieuwe “thuis”, zal ons serviceteam 24/7 voor u klaarstaan met persoonlijke ondersteuning, efficiënt remote management en onsite-interventies.

Een jaar van nauwe samenwerking tijdens het bouwproces is slechts het topje van de ijsberg. 30 jaar premium persoonlijke dienstverlening en dat is precies wat onze relatie met onze klanten zo stevig verankert.

24/7 persoonlijke ondersteuning

Ons intern serviceteam is 24/7 beschikbaar om u bij te staan voor de meest uiteenlopende technische uitdagingen.

U zal in rechtstreeks contact staan met één van onze ervaren teamleden die toegang hebben tot alle informatie over uw installatie.

Wij helpen u om uw systeem opnieuw in te schakelen na een stroompanne of herinneren u aan uw Netflix-wachtwoord, zodat u van een zorgeloze filmavond kan genieten.

Easing staat klaar om u op uw wenken te bedienen.

Remote Management

Easing is actief in het ganse land en in verscheidene internationale steden.
Ons geavanceerd systeem voor remote management biedt ons de mogelijkheid om verbinding te maken met uw installatie, zodat we eventuele problemen onmiddellijk kunnen identificeren en oplossen zonder dat we ons moeten verplaatsen naar uw woning of bedrijf.

Hierdoor kunnen we u sneller de gepaste ondersteuning bieden.

Onsite-interventies

Hoewel 80% van alle serviceverzoeken op afstand kan worden opgelost, zullen bepaalde oplossingen, zoals het vervangen van een lamp, een onsite-interventie vereisen.

Easing beschikt over een eigen team van eersteklas technici en ingenieurs om u bij te staan waar nodig.

We zoeken oplossingen voor al uw problemen: van het vervangen van een lamp tot de afstelling van uw wifi-netwerk of kalibratie instelling van uw home cinema.

Reactietijd ≠ oplossingstermijn

Soms zijn nieuwe klanten ervan overtuigd dat kiezen voor een lokale installateur hen meer garanties biedt op uitstekende klantenservice. Zijn zaak bevindt zich namelijk om de hoek.

We zullen niet ontkennen dat hij dichter bij u woont:

  • Maar is hij wel echt 24/7 beschikbaar?
  • Beschikt hij echt over alle vereiste vaardigheden in zijn eigen team (of besteedt hij bepaalde diensten uit)?
  • Biedt hij uitgebreide oplossingen op afstand?
  • Werkt zijn bedrijf met een gestructureerd en gecentraliseerd systeem voor documentbeheer om alle informatie over uw installatie onmiddellijk op te vragen?

Easing ondersteunt meer dan 250 premium huishoudens in heel België en daarbuiten. U van dienst zijn is ons hoofddoel.

Proactief onderhoud

Iedere technische installatie plukt de vruchten van een goed onderhoud. Afhankelijk van uw voorkeuren, bieden wij verschillende niveaus van proactief onderhoud en monitoring.

.

Butlerboek

Als de vereisten van uw huishouden een stapje verder gaan, zullen wij uw personeel de gepaste opleiding en ondersteuning bieden, zodat zij u zo goed mogelijk kunnen bedienen.

Ervaar de “ease”
in Easings diensten

Easing biedt 24u/7 persoonlijke ondersteuning op de meest efficiënte manier.

Ga het gesprek aan en ontdek hoe wij uw leven aangenamer kunnen maken.